Monday, April 27, 2009

Happy?? I do not know




Melihat kebahagian org disekeliling aku membuatkan aku terasa seperti sunyi. Kekadang perasaan ini ingin skali mempunyai teman yang setia teman diri ini. walaupun aku takut untuk berhadapan dengan situasi itu lg tp sebagai manusia naluri untuk berkasih syg tu sentiasa ada. tak mungkin aku dpt menghindari perasaan itu.

Namun, aku bahagia apabila melihat kwn2 dan kenalan aku mengakhiri zaman bujang atau pun bertunang. Walau tak rapat tetapi melihat mereka bahagia cukup untuk mengembirakan aku. Melibatkan diri dalam persiapan itu pun sudah cukup puas (ade yg ckp..i have something wrong somewhere). Asal ada jemputan kahwin aku akan cuba tunaikan untuk menghadiri majlis itu.

1 comment:

fadzly said...

Sian giler ko.. takpe2.. aku doakan semoga kau akan berjumpa dengan pasangan ko yang sebenarnya..