Tuesday, June 16, 2009

Talking Crap Again

Saya amat bosan skarang. Saya ade keje tapi malas nak buat. Saya tak tau ape nak jadik dengan saya. Lagipun kerja tu dormant company jer..tapi 3 dormant companies. Manager tak ada. Die pergi meeting. Status saya kat YM pun 'Facabooking'. Nampak sgt saya tak de kerja kan.

Khamis kena pergi Meru utk seminggu. Tak sukanya. Sebab saya kena bgn awal dan balik lambat daripada biasa. Hanya utk dormant company. Kenapalah mereka tidak hantar documents ker office? Boleh saya buat in-house w.pun audit kat luar sebenarnya lagi best dari in-house. Ini kerana tempat itu jauh dan menganggu jadual perjalanan pergi dan balik.

Saya tegur org nak chat tapi die buat dek jer. Tapi lah..tak sudi kot tp saya tak kisah sebab saya ade kwn yg lain bleh layan.

Now I don't noe wat I'm talking about..crap!!

2 comments:

fadzly said...

so kite kene keje..

cube tegur aku mesti aku layan. HAHAHA..

naliea said...

hahaha..yelarh..lps ni aku tegur ko..jgn avoid aku plak :P