Thursday, January 29, 2009

I'm Confuse

Maybe wat im thinking is wrong but it might be correct..I just read his wall and there is one comment from a girl that make me ques about his status..btol ke die still single??in the comment there are few words yg membuatkan ku musykil such as:

mmg kalo dilihat secara kasar mcm tak de ape2..bak kata isma ala...ade jer org prmpn pggl bf org lain syg..honey n etc..n according to her mane tau the girl jenis yang mcm tu kn...hopefully isma btol...she really confident on what she said..kalo tak btol u r the first one yg aku akan cr...

but if btol die dh berpunya as usual i will back off like i always did..furthermore,ade one of my fren yg risik about us to him..n he said our r.ship biase2 jer (which i cant agree more
) and he contactedt me if die sunyi..looks like i am his last person on earth bila tak de sape utk die hubungi..terasanye...tp isma ckp jugak...sunyi can bring 2 meanings...positive and negetive.

positive when:
  • dalam erti kata lain die rindu (hahaha..as if he missed me la)

negetive when:
  • die bosan dan tak de sape2 maka aku menjadi pilihannya
Hopefully yg positive la sbb kalo yg positive mmg 110% i will b so happie :) gerenti senyum tak lekang for a few weeks...ahax..

2 comments:

ismasepet said...

sister... are u sure his not going to read this? giler gempak! tabik spring la kat ko!

naliea said...

surely he wont coz my blog strictly for those that invited by me..hehehe...