Friday, September 18, 2009

Raya La Pulak


Lagi 2 days nak raya. Sedih bila memikirkan bulan yg mulia, Ramadhan nak meninggalkan kita. Bila dipikirkan apa yang aku dah buat pada bulan ini. Alangkah ruginya diri ini bila amalan sunat kurang dilakukan. Aku berharap segala amal dan ibadat ku diterima oleh Nya.

Esok Angah akan sampai di KL and I will pick her up at KLIA. She will be here for a week utk raya. Atiqah pulak sampai on the 3rd raya. Sepatutnya dia dah sampai semalam tapi atas sebab2 tertentu dia terpaksa tunda kepulangan raya tahun ni. Aku bersyukur dan gembira sgt2 sebab buat pertama kalinya selepas 12 tahun kami beraya dengan semua ahli keluarga di sini. Yang lagi seronok, kami ada ahli baru iaitu Siti Nur Husna. Anak A.Long yang berusia 2 bulan. She's so adorable and cute. Ape yang diharapkan raya tahun ni lebih bermakna.

To all my friends, I want to wish u Salam Aidilfitri. Maaf atas segala silap yang dilakukan. Kekadang mulut tak cover dan tak perasan kata2 yg diucapkan itu menyakitkan hati. Tangan dan kaki pun kekadang pernah menyakitkan org lain tanpa sedar. Akan diprbaiki segala kelemahan pada masa depan :). Moga korang semua menyambut lebaran kali ini dengan org yg tersayang. Bagi yang tak dapat beraya ngan family bcoz u r somewhere else, don't worry, raya tetap raya, yang penting semangat. Huhuhu. Yang nak pulang ke kampung dan bakal pulang ke KL or tempat lain berhati-hati dijalan raya. Semoga selamat di tempat yang dituju :).

p/s: This would be my last post until minggu depan. Banyak persiapan tak buat lagi. Kuih, cake, bilik n etc menantikan utk dibereskan..

No comments: